Klantenservice +32 14610096

    Klanten Service:

    Hoe plaats ik een order?
    U kunt eerst in de webshop kijken of u het product vind dat u zoekt, als u dat wilt aankopen kunt u alles in een winkelwagentje plaatsen. Als u alles heeft gevonden kunt u doorgaan met de order te plaatsen. Ga naar de winkelwagen en maak eenvoudig een account aan of log snel in gemakkelijk in met Google+ of uw Facebook account.

    Eenmaal een account wel of niet is aangemaakt, doorloopt u simpel de stappen om uw order te verwerken, U kunt kiezen voor afhaling of verzending naar een afleveradres naar keuze.
    Als alles goed is verlopen krijgt u een mail met daarin alle gegevens die u nodig heeft om uw order te bekijken en bij te houden. 
    Privacy
    Alle gegevens die u opgeeft worden NOOIT aan derden verstrekt en enkel en alleen gebruikt voor online orders gemaakt in onze webshop. Wij vinden dit enorm belangrijk, wij zullen deze gegevens nooit verkopen, publiceren of doorgeven aan derden !
    Garantie  & Reparatie
    U komt altijd in aanmerking voor de garantie opgegeven van de fabrikant zelf, wij houden ons daar ook aan, is dit 5 jaar volgens de fabrikant dan heeft u daar recht op. Echter als dit maar 1 jaar is kunnen wij dit niet verlengen.
    Voor terugzending van een product kunt u het best contact opnemen via mail of telefoon, U krijgt dan alle gegevens die nodig zijn om het product naar ons te verzenden of bij ons binnen te brengen.
    Zodra wij het artikel ontvangen hebben, kijken we het na en zullen het product vervangen door uw gerepareerd exemplaar of een product dat voldoet aan dezelfde specificaties of prestaties van het product onder garantie. 
    Kan ik vanuit Nederland bestellen?
    U kunt gewoon bestellen vanuit Nederland en u hoeft daar niets speciaal voor te doen, we handelen uw order af als alle Nederlandse online webwinkels.
    Bij het bestellen kunt u kiezen of u betaalt per overschrijving naar onze Nederlandse Rabobank rekening of dat u de bestelling onder rembours betaalt aan de TNT post koerier.
    Bij terugzending van een product hebben we voor klanten uit Nederland een postbus in Nederland, zo zijn de kosten nooit hoger dan in uw eigen land !
     
    Hoe verloopt de betaling?
    U kunt op verschillende manieren betalen in onze online winkel waaronder met een bankoverschrijving, dus een overboeking vanuit uw bank naar onze bankrekening.
    Onder rembours, de koerier biedt het pakket aan en u betaalt deze dan met cash geld.
    Paypal, betaal met paypal en kies voor betalen met Visa, mastercard of uw Paypal tegoed.
    Ideal, voor onze nederlandse klanten bieden we ook Ideal aan als betaal middel.
    Voor klanten die het product in onze winkel komen afhalen zijn er 3 manieren. U kunt het bedrag van tevoren overboeken, u kunt het betalen met bancontact ( geen VISA ) of u betaalt gewoon cash aan de kassa. 
    Moet ik online bestellen?
    Een online order neemt slechts een paar minuten in beslag, u en wij hebben een mooi overzicht van de order en we kunnen u altijd snel en goed op de hoogte houden.
    We raden dus aan om altijd een online bestelling te plaatsen in plaats van deze door te mailen of te bellen. 
    Kan ik producten zelf in de winkel kopen en afhalen?
    Ja, zodra deze klaar liggen voor u in onze winkel.
    U dient van te voren een online order te plaatsen, pas als u een mail hebt gekregen dat alles klaar ligt voor u kunnen de goederen afgehaald worden.
    Dit omdat we werken met een kleine eigen stock, we willen misverstanden voorkomen en ervoor zorgen dat u geen trip naar de winkel maakt en dan erachter moet komen dat het product niet voorradig zou zijn.
    Alle stock statussen op onze site zijn onder voorbehoud, dus voor u langs wil komen best even mailen of bellen voor alle zekerheid.
    Wat bedragen de verzend en administratiekosten?
    De verzendkosten worden automatisch berekend op gewicht.
    De tarieven zijn hetzelfde voor zowel Belgie als Nederland.
    Hieronder krijgt U een overzicht van de kosten:

    - Verzendkosten onder vooruitbetaling bedraagt  € 3,95 tot 2 kg , € 6,95 van 2 tot 5 kg en maximaal € 9 boven de 5 kg ongeacht het aantal pakketten !
    - Verzendkosten onder rembours, met een cash betaling aan de post of koerier bedraagt 14 euro dit is duurder door de administratiekosten van de koerier/post boven op de standaard verzendkosten.
    - Afhalen is uiteraard zonder administratie kosten !
    Verders worden er geen extra kosten in rekening gebracht voor betalingen met overschrijving of IDEAL !
    Voor Paypal betalingen wordt een transactiekost van 2% op de aanschafwaarde berekend.
    Hier vindt u onze bankgegevens:
    U kunt betalen met onderstaande gegevens:

    KBC: 418-1039061-46
    IBAN: BE33 4181 0390 6146
    BIC: KREDBEBB           

    Rabobank: 10 38 54 398
    IBAN: NL09 RABO 0103 8543 98
    BIC: RABONL2U