Werking bytesatwork omtrent het coronavirus

Maatregelen wegens het coronavirus:

Bestellingen worden gewoon verwerkt en verzonden met DPD of Bpost!

Onze winkel is uitzonderlijk gesloten wegens Coronavirus, maar de webwinkel blijft volledig operationeel als gewoonlijk.

 

Reparatie of garantie ?

In geval van reparatie of garantie kan je contact met ons opnemen, het is in beide gevallen mogelijk om een product of PC naar ons te sturen via een koerier of Bpost.

Bij gevallen van garantie is het belangrijk een product goed te verpakkken, en het liefst in de originele doos te verzenden ( het beste met verzekering ).
Wij zullen het product aanmelden bij de leverancier voor herstelling of vervanging en daarna het product naar u retour sturen.

Reparatie,

Je kan een PC of laptop altijd naar ons verzenden ter reparatie, bel of mail ons met de problemen die u heeft, na het verzenden van het product zullen we eerst een diagnose stellen met een prijsopgave vooraleer we iets vervangen.
Zo kan je zelf bepalen of je de reparatie wil laten uitvoeren of niet, na reparatie zullen we het product zeer goed verpakken en retour sturen via DPD op Bpost.
Betaling van de reparatie kan online gebeuren of via een overschrijving.

 

Als u nog vragen heeft kan je ons altijd bereiken via telefoon +3214610096  |   E-mail   |  Social media